Ահա, թե քանի բանան է պետք ուտել օրեկան սր տան ոթային խնդիրների դեպքում․Պարզաբանում են Բժի շկները

Կարելի է արդյոք ամեն օր բանան ուտել. Համեղը հազվադեպ է օգտակար լինում, ուստի կրկնակի հաճելի է իմանալ, որ դա չի վերաբերում բանանին, և, բացի հաճույքից, դրանք զգալի օգուտներ են բերում օրգ անիզմին։Մենք սովոր ենք բանան ուտել հիմնականում ձմռանը և գարնանը, երբ դարակներում քիչ այլ մրգեր կան։ Համարվում է, որ խնձորը, սալորը կամ դեղձն ավելի առո ղջարար են։Բայց բանանն ունի յուրահատուկ քիմ իական բաղադրություն, որի շնորհիվ դրանց օգտագործումը շատ հետաքրքիր էֆեկտներ է տալիս։ Մենք կխոսենք դեղին մրգերի սննդային հատկությունների մասին և կօգնենք որոշել նորման՝ արժե՞ դրանք ամեն օր ուտել:

Բանանը համեղ «մարտկոց» է: Բանանը հարուստ է վի տամիններով, հանք անյութերով և այլ յուրահատուկ նյութերով։ Դրանք A, E, B6 վիտ ամինների, մա նգանի և պ ղնձի հիանալի աղբյուր են և պարունակում են մի քանի հակաօք սիդանտներ, որոնք դան դաղեցնում են օր գանիզմի ծե րացման գործընթացը:Բանանի պտուղը բաղկացած է փափուկ, հեշտությամբ մա րսվող մանրաթելից՝ պարզ շաքարներով՝ ֆր ւկտոզա և սախ արոզա: Կերած բանանը արագ էներգիայով է լցնում օրգ անիզմը։ Այս որակը լայնորեն օգտագործվում է մարզիկների կողմից ակնթարթային վերականգնման համար:

Բանանը պա շտպանում է սի րտը․ Կալի ումը օգնում է մեր մկաններին աշխատել: Այդ թվում՝ մարդու մա րմնի ամենակարևոր մկ անը՝ սիր տը, որի համար այն ուղղակի անփոխարինելի է։ Առանց այս տարրի էնդ ոկրին գեղ ձերը, մազանո թները, արյո ւնատար անո թները, նյար դերի, ուղ եղի, երի կամների և լյա րդի բջի ջները չեն կարող լիարժեք գործել։Մեծահասակներին խորհուրդ է տրվում օրական օգտագործել մինչև 3 գրամ կա լիում, իսկ 100 գրամ բանանը պարունակում է 350 մգ : Կալի ումի ձեր կարիքները բավարարելու համար ընդամենը մեկ աղբյուրից, պետք է ուտել մոտ 5 բանան: Նյութը հրապարակման պատրաստեց https://prolifeblog24.ru/ կայքը։

Жми «Нравится» и получай только лучшие посты в Facebook ↓