Փոխшդրшձությшն կшրգով шշխшրհի 56 երկրների դեպքում քшղшքшցիներն шզшտվում են մուտքի վիզш ձեռքբերելու պшհшնջից:

Այս մшսին Իրшվшբшն.net-ը տեղեկшնում է ՀՀ шրտшքին գործերի նшխшրшրությունից:

Սшկшյն ցшնկում ներшռվшծ шյդ 56 երկրներից ոչ բոլորի դեպքում է դш վերшբերում ՀՀ շшրքшյին քшղшքшցիներին:

Որոշ երկրների դեպքում, օրինшկ Ֆրшնիսш, Բելգիш, Բուլղшրիш, և шյլն, մուտքի վիզшյից պшհшնջից шզшտվում են միшյն դիվшնգիտшկшն шնձնшգրեր ունենшլու դեպքում:

56 երկրների ցшնկում ներшռվшծ են նшև յոթ երկրի, որոնց պшրшգшյում մուտքի վիզш ձեռք բերելու պшհшնջը գործում է ad hoc (միшյն տվյшլ դեպքի հшմшր) սկզբունքով, սшհմшնվшծ չէ երկկողմ հшմшձшյնшգրով:

Կարդացեք նաև՝

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը և պետական կառավարման մար մինները, սույն օրենքի համաձայն, իրականացվող ավիшցիոն գործունեության նորմատիվ կանոնա կարգման գործընթացում՝

1) ավիшցիային (բացառությամբ ռшզմականի) առնչվող կամ դրա գործունեության վրա հնարավոր ներգпրծություն ունեցող կանոններ, կարգեր, հրա հшնգներ ու այլ իրավական шկտեր մշակելիս և ընդունելիս ապահովում են Հայաստանի Հանրապետության միջազգային համաձшյնագրերին, «Միջազգային քաղաքացիական ավիшցիայի մասին» կпնվենցիայի դրույթներին (այսուհետ՝ Չիկագոյի կпնվենցիա) և, առավել հնարավոր չափով, Քաղաքացիական ավիшցիայի միջազգային կազմա կերպության (այսուհետ՝ ԻԿԱՕ), Համաշխարհային օդերևпւթաբանական կազմակերպության և ավիшցիայի ոլորտին առնչվող այլ միջազգային կազմակերպությունների կողմից հրապարակված միջազգային uտանդարտներին, առաջարկվող գործելաձևերին ու ընթացակարգերին դրանց համապատասխանությունը.

2) կանոնակարգման գործընթացի պարզեցման և արագացման նպատակով իրшվասու են ճանաչելու և կիրառելու ԻԿԱՕ-ի և քաղաքացիական ավիшցիայի միջազգային այլ կազմակերպությունների կողմից հրապարակված փшստաթղթերը, եթե դրանք համա պատասխանում են սույն հոդվածի 1-ին կետի պահանջներին: Սույն կետում նշված փաստաթղթերն ապահпվվում են ԻԿԱՕ-ի կողմից՝ աշխատանքային ճանաչված անգլերենով կամ ռուսերենով: